O nas

Naszą misją jest rozwój Twojego biznesu

Ola specjalistka content marketing i seo

Jeśli sądzisz, że w czasach GPT sztuka tworzenia treści zanika, to najwyższy czas, aby zapoznać się z najnowszą aktualizacją algorytmu Google.

Ola, CEO Creative Content

Pracuj z ekspertami

Specjalizując się w swojej branży, doskonale wiesz, jak duże znaczenie na jakość Twojej pracy mają kompleksowa wiedza i doświadczenie. Pewne niuanse dostrzegasz tylko Ty. Tak samo działa nasza branża! Prowadzenie skutecznego content marketingu, to nie tylko umiejętność tworzenia treści. To łączenie wielu elementów marketingu internetowego w spójną strategię, która rozwinie Twój biznes.

firm aktywnie inwestuje w content marketing​

0 %

więcej leadów pozyskanych dzięki marketingowi treści

0 x

Polaków korzysta z mediów społecznościowych​

0 %

częściej użytkownicy SM udostępniają grafiki​

0 x
FEEDBACK

Poznaj opinie naszych klientów

LoveSteel

Justyna Walasek, CEO

Współpracę z Creative Content rozpoczęłam w trakcie tworzenia sklepu internetowego. Potrzebowałam treści zoptymalizowanych pod SEO. Po wstępnej konsultacji zdecydowałam się też na pomoc przy tworzeniu layoutu pod kątem UX. Dzięki Creative Content sukcesywnie wdrażam rozwiązania, dzięki którym mogę rozwijać mój biznes.

Jakość i cena: 5.00

AgroNAV

Marek i Michał, Founders

Zespół Creative Content przygotował dla nas treści dostosowane do branży oraz naszej strony internetowej. Jesteśmy młodą marką i chcemy wyraźnie zaznaczyć swoją obecność na rynku. Dzięki strategii content marketingowej zyskaliśmy świeże spojrzenie na nasz biznes i klarowny plan na dalszy rozwój. Nasza współpraca trwa w najlepsze!

Jakość i cena: 5.00

Kość i Uszko

Renata, CEO

Mój sklep funkcjonuje od dłuższego czasu. Potrzebowałam wsparcia w działaniach online. Na początku współpracy skupiliśmy się na poprawieniu widoczności strony w Google. W planach mamy stworzenie opisów produktów i kategorii. Pracujemy też nad artykułami blogowymi. Jestem zadowolona z profesjonalnego podejścia oraz miłej atmosfery.

Jakość i cena: 5.00

FAQ

Pytania i odpowiedzi

1. Czym się różni copywriting od content marketingu?

Copywriting jest jednym z działań content marketingowych. To tworzenie treści, m.in. artykułów blogowych, opisów na strony internetowe czy postów do mediów społecznościowych, będących częścią strategii content marketingowej, którą planuje się, aby osiągnąć konkretne cele sprzedażowe i wizerunkowe. W ramach strategii content marketingowej tworzymy harmonogram publikacji, określamy sylwetki potencjalnych klientów oraz dobieramy odpowiednie kanały komunikacji i materiały wizualne.

2. Czy nasze treści wspierają pozycjonowanie?

Tak, tworzymy treści zgodne z zasadami SEO, aby Twoja strona wyświetlała się w Google na wyższych pozycjach. Teksty, które piszemy, mają odpowiednią strukturę, długość i zawierają frazy kluczowe wspierające realizację konkretnych celów biznesowych. Oferujemy też pakiety tekstów SEO wspierane linkami zewnętrznymi prowadzącymi do Twojej domeny, co ma na celu zwiększenie widoczności Twojej witryny online.

3. Na czym polega bezpłatna konsultacja?

Zanim przygotujemy dla Ciebie wycenę konkretnych, indywidualnie dopasowanych usług, umawiamy się na bezpłatną konsultację telefoniczną lub online, podczas której poznajemy Twoje potrzeby i ustalamy plan działania. Wstępna konsultacja służy również temu, aby obie strony mogły się lepiej poznać i podjąć decyzję o dalszej współpracy.

4. Nie mam jeszcze strony internetowej. Czy mogę już zamówić treści?

Tak! Przygotowanie treści w trakcie powstawania strony internetowej nie tylko przyspieszy jej uruchomienie, ale przede wszystkim pozwoli Ci lepiej zaplanować strukturę witryny. Stworzenie layoutu strony przyjaznej użytkownikowi, w którym treści mają odpowiednie miejsce, to bardzo ważny element strategii content marketingowej i SEO. Jeśli nie wiesz, od czego zacząć, umów się z nami na bezpłatną konsultację. Zobaczymy, czego potrzebujesz i pomożemy Ci w organizacji Twojej strony.

5. Czy treści będą dostosowane do mojej działalności?

Tak, przygotowujemy profesjonalne treści dopasowane do sposobu, w jaki komunikuje się Twoja marka. Piszemy poprawne językowo teksty, które formą i tematem pasują do określonego tone of voice, czyli tonu komunikacji. Stworzymy dla Ciebie zarówno treści o bardziej naukowym charakterze, jak i te pisane w luźnym stylu oraz dobierzemy do nich odpowiednie materiały wizualne.

6. Czy piszecie artykuły specjalistyczne?

Treści specjalistyczne tworzymy na indywidualne zamówienie, po zapoznaniu się z Twoimi oczekiwaniami i branżą. Pisanie artykułów specjalistycznych na wysokim poziomie wymaga zaznajomienia się z literaturą fachową oraz aktualnymi wynikami badań i zajmuje więcej czasu niż przygotowanie innych rodzajów treści. Ważnym elementem realizacji tych treści jest weryfikacja merytoryczna, którą przeprowadzisz jako specjalista w swojej branży.

7. Jak przebiega proces realizacji zamówienia?

Pierwszym krokiem jest umówienie się na bezpłatną konsultację telefoniczną lub online, podczas której ustalamy, jakie działania należy wdrożyć. Po spotkaniu otrzymasz od nas wycenę oraz informację o planowanym czasie realizacji zlecenia. Kiedy wszystko jest już ustalone, podpisujemy umowę i zaczynamy działać. Na etapie realizacji zlecenia jesteśmy w stałym kontakcie, dzięki czemu na bieżąco weryfikujemy i akceptujemy wykonanie poszczególnych zadań tak, aby cały proces zakończył się zgodnie z ustalonym harmonogramem.

8. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest określany indywidualnie, w zależności od rodzaju zlecenia. Przewidywany czas wykonania poszczególnych zadań podajemy w wycenie, którą otrzymasz od nas po bezpłatnej konsultacji. Po jej zaakceptowaniu podpisujemy umowę, w której jest podana konkretna data realizacji zlecenia.

9. Ile poprawek do treści mogę zgłosić?

W ramach każdego zlecenia przewidujemy dwukrotną możliwość zgłoszenia poprawek do każdego artykułu blogowego lub artykułu sponsorowanego, projektów graficznych, scenariuszy, pojedynczych treści na stronę internetową oraz wzorcowych opisów produktów i kategorii, na podstawie których będziemy tworzyć kolejne teksty. Nasze treści są poprawne językowo i stylistycznie, dlatego nie zakładamy wielu zmian. Uwagi merytoryczne nie wliczają się do limitu poprawek.

10. Czy wraz z tekstami otrzymam do nich majątkowe prawa autorskie?

Tak, w umowie, którą zawieramy, znajduje się klauzula o przekazaniu majątkowych praw autorskich do tworzonych przez nas materiałów, zarówno tekstów, jak i grafik. Dzięki temu możesz publikować zamówione u nas treści na swojej stronie internetowej i wybranych przez siebie kanałach komunikacji, a my nie będziemy zgłaszać z tego tytułu roszczeń majątkowych.

11. Gdzie znajdę cennik usług?

W większości przypadków zlecenia wyceniamy indywidualnie, po bezpłatnej konsultacji. Otrzymasz od nas plik z ofertą dostosowaną do swoich potrzeb, w której znajdują się ceny poszczególnych usług oraz przewidywany czas ich realizacji. Oferujemy również działania w pakietach, które są dostępne na naszej stronie internetowej, na stronach usługowych.

Porozmawiajmy o rozwoju Twojego biznesu!

Umów się na bezpłatną konsultację z naszymi specjalistami.

Ola specjalistka content marketingu

Napisz do nas